Friday, January 14, 2011

:: SePi Itu InDaH ::

Mungkin aku yg terlalu mengharap pada kasih yg tak berbalas......menghitung hari mengimpikan sesuatu yg indah pada dia yg hanya tinggal harapan berkubur bersama rindu ... takut esok akan datang tak tahu apa yg akan dilalu sempat kah aku menatap dia utk kali terakhir sempatkah aku meraih cintanya melalui hidup ni sampai ketitik penghujung .mata memandang hati berbicara mampukah aku menipu utk menerima kenyataan yg dia menolak ku .entahlah .........tapi kasih dan sayang ni tak pernah berubah selama mana pun ."jujurlah pada diri aku tak reti menipu untuk membahagiakan insan lain semata2 mengisi kekosongan hidup ni biar lah ia begitu .......................kosong meniti waktu hingga ke penghujung bersama cinta yg mati

No comments:

Post a Comment